loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

مرلین مونرو غمگین نیست

مرلین مونرو غمگین نیست آخرین نوشته محمدامین چیت‌گران در بستر زمانی جنگ، راوی چند داستان موازی‌ست. داستان‌هایی که به بهترین شکل، خشونت جنگ و لطفات عشق را در یک جا باهم جمع کرده‌اند.

مرلین مونرو غمگین نیست اوایل اسفند توسط نشر اسم راهی بازار خواهد شد.


کتاب مرلین مونرو غمگین نیست آخرین نوشته محمدامین چیت‌گران در بستر زمانی جنگ، راوی چند داستان موازی‌ست. داستان‌هایی که به بهترین شکل، خشونت جنگ و لطفات عشق را در یک جا باهم جمع کرده‌اند.


محمدامین چیت‌گران خودش را این‌گونه معرفی می‌کند: من یک عدد مثلا نویسنده! محمدامین چیت‌گران که هیچ دغدغه و دردی جز کتاب ندارد…
چیت‌گران قبلاً در داستان شب نشان داده ‌است که روایت قصه را به خوبی بلد است. او پادکست‌های داستان شب را با این جمله شروع می‌کند: «به موجب این سند، شش دانگ صدای معصوم بماند برای وارثان داستان شب که در گذر سال ها خواهد ماند.» و «داستان شب بهانه است برای با هم بودن، دور هم نشستن، شنیده شدن… صدای افسانه ها رو می شنوید؟»

کتاب مرلین مونرو غمگین نیست، داستان بلندی‌ست که نام تمام شخصیت‌ها واقعی هستند و سعی شده در آن روند قصه به تاریخ وفادار باشد. داستانی که شاید بیش از هر چیزی سعی کرده است راوی مرگ انسان هایی باشد که بعد از تلاطم جنگ هیچ کسی از آن‌ها یادی نمی‌کند. انسان‌هایی که معمولی هستند، اشتباه می‌کنند، عاشق می‌شوند، مبارزه می‌کنند و می‌میرند.

این قصه فقط با خون تمام نمی‌شود...
 

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک