loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

پیش فروش کتاب از چیزی نمی ترسیدم آغاز شد

کتاب از چیزی نمی ترسیدم زندگی‌نامه خودنوشت شهید حاج قاسم سلیمانی است که در روز یکشنبه 14 دی ماه 1399 با حضور خانواده شهید و مسئولین کشوری در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
پیش فروش کتاب از چیزی نمی ترسیدم آغاز شد.

کتاب از چیزی نمی ترسیدم زندگی‌نامه خودنوشت شهید حاج قاسم سلیمانی است که در روز یکشنبه 14 دی ماه 1399 با حضور خانواده شهید و مسئولین کشوری در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

زینب سلیمانی، دختر شهید درباره این کتاب گفت: صبح روز چهارشنبه 26 آذرماه خداوند زیارت رهبر معظم انقلاب را نصیبم نمود و من هدیه ای برایشان برده بودم و این هدیه زندگی‌نامه به قلم حاج قاسم بود که قصد داشتیم به مناسبت ایام سالروز  شهادت در قالب کتابی منتشر کنیم.  آنچه همراهم بود در واقع ماکت یا نمونه اولیه از کتاب بود.




وی ادامه داد:  بعد از پایان دیدار آن را تقدیم رهبر انقلاب کردم، درباره آن سوالاتی پرسیدند و این هدیه کوچک را با مهر پذیرفتند. چند روز بعد از این دیدار متنی از سوی دفتر  رهبر معظم انقلاب به دستم رسید، ایشان منت گذاشته و قبل از مطالعه یادداشتی به یاد سرباز  وفادار خود نوشته بودند متنی پر از مهر که چون روح بر کالبد این کتاب نشست.

متن نامه رهبر انقلاب: 
بسمه‌تعالی
هر چیزی که یاد شهید عزیز ما را برجسته کند، چشم‌نواز و دلنواز است.
یاد او را اگرچه خداوند در اوج برجستگی قرار داد و بدین گونه پاداش دنیایی اخلاص و عمل صالح او را بدو هدیه کرد ولی ما هم هرکدام وظیفه‌ای داریم. کتاب حاضر را هنوز نخوانده‌ام اما ظاهراً می‌تواند گامی در این راه باشد.
رزقناالله ما رزقه من فضله
سیّدعلی خامنه‌ای 99/10/7




زینب سلیمانی پس از قرائت نوشته رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: کتاب از چیزی نمی ترسیدم زندگی نامه ای است که حاج قاسم با دست مجروحش نوشته است. این داستان شخصیت مردی است که از دل روستایی دور افتاده در کرمان که چند دوره از زندگی ساده و گیرای خودش را برایتان روایت کرده است. این داستان شکل گیری مردی است که از  چوپانی به جایگاهی رسید به  بلندای آسمان ها، خیلی دوست دارم آنان که حاج قاسم را در لباس نظامی دیدند بدانند که او چگونه بزرگ شد. از چیزی نمی ترسیدم آغاز  رسالتی عظیم از شناختن مردی بزرگ است.

این کتاب شامل دست نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه‌ی مبارزات انقلابی در سال 57 است.  
کتاب «
از چیزی نمی ترسیدم» در دو بخش نوشتار و دست‌نوشت، 136 صفحه دارد.

پیش فروش این کتاب از تاریخ یکشنبه 14 دی ماه آغاز شده و شما هم اکنون می‌توانید این کتاب را از طریق سایت اسم خریداری کنید.
برای پیش خرید این کتاب از
اینجا اقدام کنید. 

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک