loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

مجرمان را بیاورید

5 / 0
like like
like like

هیلاری مانتل در پی "تالار گرگ"، برنده جایزه سال 2009 و جایزه بهترین کتاب پرفروش نیویورک تایمز، با سقوط آن بولین در "مجرمان را بیاورید" به قلب تاریخ تودور وارد می شود.
اگرچه آن برای ازدواج با او هفت سال جنگید، هنری دیگر تمایلی به او ندارد. او نتوانسته است برای او فرزندی بیاورد. هنگامی که کاترین برکنار شده در زمان تبعید درگذشت، آن کاملا به عنوان مرکز شایعات و بدخواهی ها قرار می گیرد.
با دستور هنری، توماس کرومول آماده است تا آن را از بین ببرد. بیش از سه هفته وحشتناک، آن در شبکه ای از توطئه ها گرفتار می شود، در حالی که جین سیمور موذی در انتظار حلقه عروسی مسموم ایستاده است. اما آن و خانواده قدرتمند او بدون مبارزه سرسختانه نتیجه نخواهند گرفت. "مجرمان را بیاورید" از هیلاری مانتل به دنبال محاکمه دراماتیک ملکه و خواستگارانش برای زنا و خیانت است. کرومول باید برای شکست بولینز با دشمنان خود یعنی اشراف پاپیستی متحد شود. چه هزینه ای برای از بین بردن آن خواهد پرداخت؟
"مجرمان را بیاورید" یکی از 10 کتاب برتر سال 2012 نیویورک تایمز، و یکی از 10 کتاب برتر هفته نامه ناشران و یکی از 10 کتاب برتر سال 2012 واشنگتن پست است.
 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "مجرمان را بیاورید" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک