loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

ستاره بخش

5 / 0
like like
like like

ستاره بخش کتاب داستانی است که توسط جوجو موویز در سال 2019 انتشار یافت و درباره کتابدارانی در منطقه دورافتاده کنتاکی است.
آلیس رایت با بنت ون جوان خوش تیپ آمریکایی ازدواج کرد و به امید فرار از زندگی خفه کننده خود در انگلیس به آمریکا مهاجرت کرد. اما در شهر کوچک کنتاکی خیلی سریع مشکلات زیادی پیدا می کند، مخصوصا اینکه آنها در کنار پدر و مادر همسرش زندگی می کنند . هنگامی که تماسی برای گروهی از زنان گرفته می شود که کتابهایی را به عنوان بخشی از کتابخانه مسافرتی جدید النور روزولت ارائه دهند ، آلیس با شور و شوق علاقه نشان می دهد که در این کار شرکت کند.
نزدیک ترین دوست آلیس ، مارجری، یک زن باهوش است. آنها به سه زن مجرد دیگر که به عنوان کتابداران در کنتاکی کار میکنند ، پیوستند.
آنچه برای آنها رخ می دهد - و برای مردانی که دوستشان دارند - به یک درام فراموش نشدنی از وفاداری ، عدالت ، انسانیت و شور تبدیل می شود. این زنان قهرمان از اطاعت بی چون چرا از مردان خودداری می کنند. و اگرچه در منظره ای که گاه به زیبایی به چشم می خورد ، با انواع خطرات روبرو هستند ، اما در مقابل دیگران ، آنها به کار خود متعهد شده اند: دادن کتاب به افرادی که هرگز چنین چیزهایی نخوانده اند اند ، و آگاه کردن با واقعیت هایی که زندگی آنها را تغییر خواهد داد.
 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "ستاره بخش" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک