loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

130 نکته در باب کارگردانی

5 / 0
like like
like like

در سال 1987 ، کارگردان انگلیسی ، فرانک هاوزر بی سر و صدا ، دوازده صفحه از یادداشت هایش را به شاگرد خود ، راسل رایش آمریکایی تحویل داد. یادداشت ها در طی یک حرفه طولانی جمع آوری شده بودند و شامل آموزه ها و راهنمایی هایی که هاوزر به طور خصوصی با چهره های تئاتری و سینمایی به اشتراک می گذاشت. از جمله سر الک گینس ، ریچارد بارتون ، سر یان مک کلن ، دام جودی دنچ ، کوین اسپیسی و بسیاری دیگر که هاوزر را مدیر ، مربی ، معلم یا رئیس خود می خواندند.
اکنون ، دانش آموز سابق یادداشت های خصوصی مربی خود را در قالب کتابی که برای هرکسی که در جستجوی گوهرهای بی انتهای کارگردانی است ، گسترش داده و تقویت کرده است. 130 نکته در باب کارگردانی با استفاده از سالها آموزش ، چندین دهه تجربه و خرد کارآموزان برجسته مملو از توصیه های خوب و ماندگار است که به زبان ساده و به دور از گزافه گویی بیان شده است. این کتاب شامل صد و سی بخش است که با توضیحات تکمیلی ، مثالهای مفید و نقل قول های نادر غنی شده است. این کتاب فریبنده ی باریک تأثیر یک دوره کارآموزی ممتاز نزد یک استاد بزرگ را نشان می دهد.
چه هنرجو و چه حرفه ای ، تئاتری ، سینمایی و چه علاقه مند باشید ، 130 نکته در باب کارگردانی نگاهی هیجان انگیز به روند پنهان ایجاد یک تجربه مشترک و زنده را به شما ارائه می دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "130 نکته در باب کارگردانی" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک