loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

من کم تحملم

5 / 0
like like
like like

"من کم تحملم" مجموعه ترانه های سروده شده توسط "حسین صفا"، شاعر ایرانی معاصر است. وی که از شاعران پیشرو در زمینه سرودن غزل به حساب می آید کار شاعری خود را از زمان نوجوانی آغاز نمود و تا به امروز غزل ها و ترانه های زیادی را سروده و مجموعه شعرهای متنوعی از وی در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.
"من کم تحملم" که نشر نیماژ آن را در صد و نود و دو صفحه به انتشار رسانده است اولین مجموعه ی شعرهای محاوره ای و ترانه های "حسین صفا" بوده که بیش از هفتاد ترانه از این شاعر و ترانه سرای معاصر را در بردارد. برخی از ترانه های موجود در مجموعه ی "من کم تحملم" توسط خواننده ی معروف پاپ کشور، "محسن چاووشی" به کار گرفته شده و آهنگ های به یاد ماندنی را از وی به جا نهاده است.
پیشینه ی آشنایی "حسین صفا" و "محسن چاووشی" به دوران خدمتشان برمی گردد و "محسن چاووشی" از همان آلبوم های ابتدایی خود با این ترانه سرای خوش قلم همکاری داشته است. اشعاری که از مجموعه ی شعر "من کم تحملم" توسط "محسن چاووشی" خوانده شده شامل ترانه ای به همین نام بوده و آهنگ های مشهور "کفتر چاهی"، "عروس قصه"، "نفرین به جنگ"، "زخم زبون"، "دیوار بی در"، "یه شاخه نیلوفر"، "بخون امشب"، "دور آخر"،"لباس نو"، "مردم آزار"، "خواب بعد از ظهر"، "پرچم سفید"، "هر روز پاییزه"، "بگو مگو"، "بید بی مجنون"، "با من بمون"، "تقاص"، "قله ی خوشبختی" و "گلدون" از جمله دیگر ترانه های سروده شده توسط حسین صفا" می باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "من کم تحملم" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک