loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

مدیریت با بازده بالا

5 / 0
like like
like like

«مدیریت با بازده بالا» نوشته اندرو گروو، مدیرعامل شرکت اینتل، کتابی است که تمام مدیران موفق آن را مطالعه کرده‌اند. اندرو گروو از کودکانی بود که در دوران جنگ جهانی بزرگ شد و سپس به نیویورک و کارلج سیتی رفت و با وجود ندانستن زبان و بی‌پولی، با مشقت بسیار توانست دکترایش را بگیرد و همین فرد غیر انگلیسی‌زبان بعدها مهم‌ترین کتابِ مربوط به محصولات نیمه‌هادی را به‌ زبان انگلیسی نوشت؛ درحالی‌که در شرکت فیرچایلد سمیکانداکتر مشغول به کار بود. درنتیجه وی حتی قبل از کمک به راه‌اندازی شرکت اینتل در سال 1968 و تبدیل آن به شرکت اصلی فناوری این دوران، پیشگام علمیِ این حیطه بود. بعدها، در سال 1997، مجلهٔ تایم با شناساییِ کارهای تقریباً غیرممکنِ اندرو، عنوان «مرد سال» را به او داد.
اندرو گرو در اثر حاضر، مهارت اصلی کارآفرینی و جادوی کاری خودش را آموزش می‌دهد. این کتاب با تعلیم اهمیت طراحی سیستمی صحیح شروع می‌شود؛ سپس اندرو به ما نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم از این اصولِ مشابه ذکر شده در کتاب برای درک عملکرد جامعه استفاده کنیم. او راه‌های شناسایی مشکلات سیستمی و ابزارهای حل آنها را نیز در این اثر معرفی می‌کند و درواقع اصول مدیریت صحیح با بازدهی بالا را به ما آموزش می‌دهد. او عقیده دارد که مدیریت نوعی بازی گروهی است که با همکاری بازیکنان و تصمیم‌گیری مشارکتی و ارزیابی جدی عملکرد اعضا قابل اجرا است و آموزش اعضا هم وظیفه رئیس گروه است.
اگر می‌خواهید با شیوه درست مدیریت موثر آشنا شوید یا اگر قصد دارید شیوه مدیریت خود را کارآمدتر کنید، خواندن این اثر باارزش را به شما توصیه می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "مدیریت با بازده بالا" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک