loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

داستان آیوی

5 / 0
like like
like like

دنیا بدون موسیقی جای غمگینی خواهد بود.
آیوی لوپز عاشق موسیقی است و استعداد بی‌نظیری در نواختن سازدهنی دارد. او می‌تواند با صدای سازش همه را مجذوب خودش کند، اما مهاجرت به کالیفرنیا زندگی آیوی و خانواده‌اش را عوض می‌کند و باعث می‌شود درگیری‌ها و سختی‌های زیادی را تحمل کنند.
مجموعه اکو 3 کتاب دارد. کتاب نخست «اکو - داستان فردریش»، کتاب دوم «اکو - داستان مایک» و کتاب آخر «اکو - داستان آیوی» است.
فردریش اسمیت دوازده‌ساله پسری بااستعداد و خارق‌العاده در موسیقی، هنگام به قدرت رسیدن هیتلر با پدر و خواهرش در آلمان زندگی می‌کند.
او یک ماه‌گرفتگی روی صورتش دارد که باعث می‌شود بچه‌ها در مدرسه مسخره‌اش کنند.
علاوه بر آن، با توجه به شرایط سیاسی و اجتماعی آن زمان، دولت اصرار دارد او باید مقطوع‌النسل شود تا ایراد چهره‌اش به نسل بعدی منتقل نشود. برای همین فردریش تصمیم می‌گیرد فرار کند. نقطه روشن زندگی او یافتن یک سازدهنی است، سازی که به او قدرت می‌دهد.
در قسمت سوم اکو، مثل قسمت‌های قبل عشق به موسیقی و عشق به خانواده موج می‌زند. یک داستان پر از احساس‌های قشنگ و امید به زندگی، آن هم در شرایط سخت و بحران جنگ…با خواندن این داستان زیبا، هر لحظه خودت را جای قهرمان داستان، آیوی، می‌گذاری،‌ با او می‌خندی و گریه می‌کنی و از موسیقی لذت می‌بری.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "داستان آیوی" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک