loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

ناصر ارمنی (مجموعه داستان)

5 / 0
like like
like like

کتاب صوتی ناصر ارمنی مجموعه‌ای از چند داستان کوتاه و هیجان‌انگیز از نویسنده نامدار ایرانی رضا امیرخانی است.
عنوان‌های این مجموعه عبارت‌اند از: زمزم‌، انگشتر‌، رتبه قبولی،‌ یک پژوهش خشن، کوچولو، ناصر ارمنی، کمال، سه نفر، خیابان، سال نو و گوش شنوا.
داستان اول این مجموعه به نام زمزم درباره‌ی پسری به نام سهراب است که پشت تشتک‌‌‌‌های نوشابه زمزم، دنبال جمله "زمزم نوشابه ایرانی ذائقه ایرانی" می‌گردد و اگر 5 تشتک با این جمله پیدا کند به او یک سکه‌ی طلا می‌دهند، او به حدی به جستجو کردن و پیدا کردن این جمله علاقه دارد که در یک رستوران مشغول به کار می‌شود و شرطش برای کار این است که تمام تشک‌های نوشابه برای او باشد و در عوض نصف حقوقش را کم کنند. همه‌ی اطرافیان سهراب به او می‌گویند که دست از این کارها بردارد و برود دنبال کار درست و حسابی بگردد. اما در عوض او می‌گوید در این کار عشقی است که کمتر کسی آن را درک می‌کند. هر فردی عشقی دارد، اما آدم‌هایی که به صراحت دنبال عشقشان بروند، بسیار کم هستند.
رضا امیرخانی نویسنده جوان و نام‌آشنا را بیشتر با رمان می‌شناسند اما این اثر در حوزه داستان کوتاه است. زبان داستان‌های کتاب ناصر ارمنی جذابیت‌های خاص خود را دارند و شیطنت‌هایی در سوژه، نوع نگاه و پایان‌بندی‌های متفاوت از ویژگی‌های منحصر به فرد این کتاب است. تمامی داستان‌های این کتاب در زمان حال رخ می‌دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "ناصر ارمنی (مجموعه داستان)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک