loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

شازده حمام جلد 5 (درمیان کردهای سلیمانیه)

5 / 0
like like
like like

دکتر محمدحسین پاپلی یزدی در کتاب " شازده حمام جلد 5 (درمیان کردهای سلیمانیه)" خاطرات و مصاحبه هایش با افراد مختلف در سفر نوروز 1388 به کردستان عراق را به رشته تحریر در آورده است. 
این کتاب نه تاریخ است، نه مردم شناسی و نه تحقیقات اجتماعی و اقتصادی، بلکه درد و دل مردمان رنج کشیده این سرزمین است. ترسیم صحنه های مبارزات مردم کرد برای آزادی است. نمونه ای از سرگذشت نوع بشر است. مشتی از خروار وضعیت حکومت هایی است که با ددمنشی، به زور اسلحه و با لوله تانک می خواهند توسعه را پیاده کنند.
این کتاب، داستان لبخندها، اشکها، شادمانی ها، امیدها و نگرانی های مردمانی را بازگومی کند که هم فرهنگ، هم دین، همسایه و هم مسئله ما هستند. مردمی که در همه جان مصمم ترین افراد برای به دست آوردن آزادی، استقلال و عدالت هستند. این کتاب داستاں مردان و زنان مبارز و پیشمرگه ای است که از همه زندگی خود و عزیزانشان برای به دست آوردن آزادی گذشتند. داستان زنان مقاوم و رنج کشیده ای چون شمسه و زبیده است که هیچ گاه پشت مردان شان را خالی نکردند و پا به پای آنان و گاه با درد و رنجی عمیق تر مبارزه کردند. مردمی که انسانیت و مهمان نوازی در رأس امور آنهاست.
 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "شازده حمام جلد 5 (درمیان کردهای سلیمانیه)" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک