loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

آتش و خون

5 / 0
like like
like like

"آتش و خون" حماسه ای دیگر از "جرج آر آر مارتین" بوده که داستان آن "300 سال پیش از بازی تاج و تخت" اتفاق می افتد. هیجانی که از میان سطرهای داستان "آتش و خون" بر می خیزد و به جان خواننده می افتد، جنبه ای نو و خلاقانه از قلم "جرج آر آر مارتین" است که این بار بی هیچ حد و مرزی خواننده را با دنیای تارگرین ها مواجه می کند. خاندان تارگرین، تنها خاندانی که از پادشاهی اژدهایان برخوردار است از سرنوشت شوم والریا نجات یافته و در دراگون استون اقامت گزیده است. داستان "آتش و خون" با قصه ی اگان فاتح، سازنده ی تخت آهنین آغاز شده و ادامه می یابد تا ماجرای نسل های متمادی از تارگرین ها که برای پاسداری از این تخت جنگیدند را بیان کند و برسد به جنگ داخلی میان آن ها که تقریبا هیبت و قدرت آنان را به ورطه ی نابودی کشاند.
در رقص اژدهایان دقیقا چه اتفاقی افتاد؟ چرا رفتن به والریا بعد از آن اتفاق شوم آنقدر کشنده بود؟ وستروس زمانی که اژدهایان بر آسمانش حکمرانی می کردند چگونه بود؟ این بخشی از سوالاتی است که "جرج آر آر مارتین" در تاریخچه ی حیاتی "آتش و خون" به آنها پاسخ داده است و در کنار بیش از هشتاد تصویر سیاه و سفید جدید از "داگ ویتلی" قرار گرفته است
خاندان تارگرین که در داستان های قبلی به طور خلاصه به آن ها اشاره شده بود، برای اولین بار به شکل کامل و گسترده توسط "جرج آر آر مارتین" در کتاب "آتش و خون" مورد وصف قرار گرفته اند و خواننده با جنبه های جدید، اغلب خونین و همواره شگفت انگیز این بخش از تاریخ وستروس آشنا خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "آتش و خون" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک