loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

افکار بارز

5 / 0
like like
like like

کتاب افکار بارز (درس‌هایی برای زندگی روزمره) شما را با افکار و اندیشه‌های بروس لی آشنا می‌کند و به این حقیقت پی می‌برید که شهرت و محبوبیت ماندگار این هنرمند بزرگ تنها به خاطر استعدادش در هنرهای رزمی نیست بلکه به افکار، اندیشه‌ها و سبک زندگی او نیز بازمی‌گردد.
بروس لی (Bruce Lee) چهره‌ی شناخته شده‌ای محسوب می‌شود که به دلیل سبک زندگی خاصی که داشته، الهام‌بخش بسیاری بوده است. هواداران بازیگری او از قدرت فیزیکی‌ وی شگفت‌زده بودند، رزمی‌کاران از درک عمیقی که نسبت هنرهای رزمی داشت، مبهوت می‌ماندند و تعدادی از افراد هم از او در زمینه‌ی «فلسفه‌ی بنیادین» راهنمایی می‌گرفتند؛ فلسفه‌‌ی بروس لی، سبک زندگی متفاوتی بود که ابعاد فیزیکی و روحی هنرهای رزمی را با هم تلفیق می‌کرد و به عنوان شیوه‌ای برای زیستن به کار می‌برد.
به احتمال زیادی بسیاری از این موضوع بی‌اطلاع هستند اما او در آمریکا در رشته‌ی فلسفه تحصیل کرد. این اتفاق نقطه‌ی عطفی در زندگی وی بود و بروس لی تا پایان عمر خود آثار اندیشمندان بزرگ را مطالعه می‌کرد و تلاش می‌نمود تا از آن‌ها نهایت استفاده را ببرد. بروس خود را به فرهنگ یا دوره‌های فکریِ فلسفی خاصی محدود نمی‌کرد، بلکه درخصوص انواع فلسفه (شرقی، غربی، کهن و مدرن) مشتاقانه مطالعه می‌نمود تا روش‌هایی را جمع‌آوری کند که به پرورش روح و روانش یاری می‌رساند.
به طور خلاصه، بروس لی مردی بود که با هدفی پا به این دنیا گذاشت ولی هدفی بزرگ‌تر از تصورش را محقق کرد و روحش همچنان نیرویی الهام‌بخش دارد و به جوانان این انگیزه را می‌دهد که به دنبال مراقبت و پروش‌ جسم و روح خود باشند تا به واسطه‌ی این اقدام بهترین‌های وجود خود را شکوفا کنند.
اکنون شما هم از این فرصت برخوردار هستید و می‌توانید از اندیشه‌ها و فلسفه‌ی زندگی این مرد که سال‌هاست تحسین همگان را برانگیخته است بهره‌مند شوید. کتاب افکار بارز اثری مختصر و مفید است و شما را با افکار و اندیشه‌های این شخصیت تأثیرگذار آشنا می‌سازد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "افکار بارز" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک