loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

زندگی ربوده شده

5 / 0
like like
like like

زندگی ربوده شده یک زندگینامه ی واقعی جنایی است که توسط جیسی دوگارد ، قربانی آدم ربایی آمریکایی نوشته شده است. این خاطرات داستان 18 سالی را که او در اسارت در منطقه ای بدون سکنه در شهرستان کانترا کوستای کالیفرنیا گذرانده است ، روایت می کند. این خاطرات آنچه را که او برای زنده ماندن انجام داده است کالبدشکافی می کند و این که او چگونه از لحاظ روحی با این تجربه ی دردناک کنار می آید. کتاب زندگی ربوده شده هنگام نقد در سال 2011 ، تحسین های مداوم یمانند "قدرتمند" و "جذاب" را از تعدادی از رسانه های مختلف به دست آورد. این کتاب یک روز پیش از انتشار به رتبه 1 در رتبه بندی فروش آمازون رسیده بود و شش هفته پس از انتشار در ردیف آثار غیر داستانی با جلد گالینگور در فهرست پرفروشترین های نیویورک تایمز قرار گرفت.
در تابستان ژوئن سال 1991 ، من یک بچه عادی بودم. من کارهای عادی ای می کردم . من دوستان و مادری داشتم که مرا دوست داشتند. من هم دقیقا مثل تو بودم. تا روزی که زندگی ام ربوده شد.
هجده سال زندانی بودم. من ابژه ای بودم که کسی از آن سواستفاده می کرد. به مدت هجده سال اجازه نداشتم نام خودم را بگویم. من مادر شدم و مجبور شدم خواهر شوم. پس از هجده سال از یک وضعیت غیرممکن جان سالم به در بردم.
در تاریخ 26 آگوست 2009 ، نام خود را پس گرفتم. نام من جیسیی دوگارد است. من خودم را یک قربانی نمی دانم ، من فقط از یک وضعیت غیر قابل تحمل جان سالم به در بردم. زندگی ربو ه شده داستان من است – از زبان خودم ، به روش خودم ، دقیقا همانطور که آن را به یاد می آورم.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "زندگی ربوده شده" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک