loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

بر بام دنیا

5 / 0
like like
like like

آنتوان گریزمان یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان است. او از صعود هیجان انگیزش به قله لذت می برد. قهرمان جام جهانی ، برنده کفش طلای یورو و بازیکن فصل لالیگا پیش از لیونل مسی.
اما ممکن است هرگز این اتفاق نیفتاده باشد. گریزمان به دلیل جثه و بدنی ضعیف توسط همه آکادمی های فرانسه رد شد ، مجبور شد در سن چهارده سالگی فقط به منطقه باسکای اسپانیا برود ، رئال سوشیاداد از سن سباستین تنها باشگاهی بود که به او باور داشت.
گریزمان با عزم و اراده محکم و خودباوری بی قید و شرطش به موفقیتهای بزرگی در اتلتیکو مادرید و فرانسه دست یافت و در آنجا با پل پوگبا ، هافبک مورد بحث منچستر یونایتد ، دوستی شخصی نزدیکی برقرار کرد.
این یک داستان افشاگرانه است که با احساسات کامل و در نهایت صداقت روایت می شود. از کودکی در فرانسه تا سالهای نوجوانی در اسپانیا ، شکست در یورو و فینال لیگ قهرمانان اروپا ، احتمال انتقال به لیگ برتر ، مسابقات توپ طلا ، قهرمانی در سوپرجام و در نهایت شکوه جام جهانی در روسیه.
این کتاب توجه طرفداران او از جمله هزاران هوادار انگلیسی را که استعدادهای جسمی گریزمان را تحسین می کنند جلب خواهد کرد و آنها را مجذوب خود خواهد کرد ، به ویژه فوتبالیست های جوان مشتاقی که می توانند از نبرد سرسختانه ی گریزمان با شانس برای رسیدن به اوج الهام بگیرند ، به توانایی هایشان اعتماد کرده و هویت واقعی خود را کشف کنند.


 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "بر بام دنیا" می نویسد
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک